Thursday, September 29, 2016

Agterkant Fibs Strategie

Agterkant Fibs Strategie Waarom die meeste mense gebruik Fibs In 'n ondoeltreffende Wyse Toe ek begin handel jaar gelede, die eerste stelsel Ek is ingestel om 'n baie eenvoudige strategie wat betrokke Fibonacci. Ongelukkig is die handel stelsel was so eenvoudig dat dit geld verloor op 'n gereelde basis! Maar as ek voortgegaan om te ontwikkel en te ontwikkel as dié nederige begin, ek het nooit dwaal baie ver van my leuens. Langs die pad, maar ek het 'n alternatiewe gebruik van Fibonacci-vlakke wat is ongelooflik doeltreffend ontdek. As jy tans gebruik leuens, is daar 'n sterk moontlikheid jy hulle net met behulp van omstreeks n koers van doeltreffendheid 50%. Tradisionele FIB Uitvoering Toe ek die eerste keer begin met behulp van leuens op 'n gereelde basis, gebruik ek dit die manier waarop die meeste mense doen. Jy identifiseer 'n swaai MI en 'n swaai LO op 'n grafiek as prys beweeg af (reverse in n bullish mark), dan kan jy die FIB instrument van die MI om die LO trek, en Fibonacci retracement vlakke word outomaties bevolk op jou grafiek. Die grafiek direk onder toon 'n baie duidelike swaai MI en swaai LO. Die tweede stap is om jou leuens bloot te trek uit die Swing LO die Swing MI. Sodra jy die leuens van Swing LO vestig op Swing Hi, jou fib vlakke outomaties vul. Nou, Fibonacci-handel teorie bepaal dat wanneer die prys maak 'n impulsiewe skuif van 'n swaai LO 'n Swing Hi, sal dit tipies ingegaan 23%, 38%, 50%, 62%, of 76% van die skuif voordat dit die Swing MI breek en gaan voort die skuif op. A FIB handelaar is nou op soek na 'n lang posisie betree as prys terug trek na een van hierdie FIB vlakke. In hierdie voorbeeld hierbo, net koop euro / dollar op elke FIB vlak gaan 'n ondoeltreffende strategie wees. Die meeste FIB handelaars sal die FIB vlakke as gidse en dan kyk vir bykomende prys aksie bevestiging om werklik te gaan 'n handel. Persoonlik, ek swaar areas wat ondersteuning / weerstand te kombineer met my begrip van orde vloei ten einde FIB vlakke wat 'n hoë waarskynlikheid van die verskaffing van genoeg ondersteuning om werklik groot vraag bring in die mark en stoot die prys terug na die onderstebo het, te identifiseer. Kom ons kyk hoe hierdie FIB vlakke van die grafiek hierbo eintlik gehou. Soos jy kan sien die prys het mooi weerkaats die 38%, 50%, en 76% FIB vlakke. Maar prys nie stadiger te alle aan die 23% en die 62%. Lang posisies af daardie twee FIB vlakke sou sekerlik gestop word. Nou, kan 'n handelaar beslis ontwikkel 'n effektiewe handel benadering wat gesentreer rondom die koop by FIB retracements in n bullish mark of verkoop teen FIB retracements in n lomp mark, maar ek glo dat hierdie tradisionele benadering tot handel Fibonacci-is slegs gedeeltelik effektief. Daar is 'n hele klomp meer te verstaan ​​!! die backstory 'N paar jaar gelede het ek praat oor die telefoon met 'n ander professionele handelaar wat in die Forex mark baie suksesvol was. In die verbygaan genoem dat hy graag af te handel die agterkant van Fibonacci-vlakke. As 'n fib entoesias, hierdie gevang my aandag. Ek het nog nooit beskou as die handel van die agterkant van die leuens. Onmiddellik, het ek na die kaarte en begin kyk na historiese prys aksie, en seker genoeg het ek begin om te sien dat die prys is konsekwent weerkaats die agterkant van voorheen gebreek FIB vlakke. Vandag, handel hertoetse van die agterkant van voorheen gebreek Fibonacci vlakke is een van my gunsteling prys aksie setups ek gebruik om posisies in die mark te betree. Die agterkant van die Fibs Kom ons gaan voort met dieselfde euro / dollar voorbeeld wat ons gebruik in die vorige grafiek foto's. Prys teruggesak al die pad af na die 76% retracement voordat dit begin styg terug na die onderstebo. Let op wat gebeur het toe die prys gestyg tot die agterkant van voorheen gebreek FIB vlakke! In die eerste plek prys gejaag tot by die agterkant van die 62%. Baie min weerstand in die mark gebring en prys voortgegaan om te styg, maar sien wat gebeur as dit kom by die agterkant van die 50%. Sterk weerstand tot gevolg gehad dat 'n naby 100 pit ommekeer. Dan, wanneer ons uiteindelik deurbreek die 50% en skuif op na die agterkant van die 38%, prys vind sterk weerstand weer en omkeer byna 100 pitte.


No comments:

Post a Comment