Saturday, September 24, 2016

Bank Of America

Bank of America Bank van Amerika se kliënt tevredenheid graderings het gedaal sedert dit ingestel (en later teruggetrek) 'n maandelikse fooi op sy debietkaart in 2011, en maatreëls van die kliënt tevredenheid, soos die Amerikaanse Klantetevredenheid-Indeks (ACSI), weerspieël dat. Bank of America geledere laaste van die vier grootste banke in die mees onlangse ACSI opname. Net so, jaarlikse opname van 2500 mense wat bank ComScore se aanlyn het die Bank van Amerika ingedeel laaste van die vyf. Die bank doen 'n bietjie beter met mate van tevredenheid met hul banke se kliënte webtuistes ComScore se: Daar word vasgemaak vir die derde plek, wat beteken dat dit langs duur. Bank of America beter vaar objektiewe beoordeling van die webwerf Keynote Systems en die gemak waarmee kliënte rekeninge kan oopmaak en transaksies besigheid aanlyn. Keynote geledere Bank of America eerste onder 24 banke algeheel en plaas dit op of naby die top in al die gebiede waarop die algehele telling is gebaseer. Naby aan 500 kliënt resensies van Bank of America is beskikbaar op MyBankTracker, die oorgrote meerderheid van hulle negatiewe, maar die terrein redakteurs koers Bank of America 3 out of 5 stars. BankRate bied 'n beoordeling van die algehele finansiële stabiliteit en ken ook 3 out of 5 stars. 'N aanlyn Bank of America betaalrekening is gratis (so lank as jy nie 'n teller vir enige transaksies gebruik), en mobiele bank ingesluit. Dit maak nie verdien rente, maar 'n gekoppelde aanlyn spaarrekening is ook gratis as jy óf $ 25 per maand te dra in dit van jou betaalrekening of 'n balans van ten minste $ 300 in stand te hou. Aanbevole Resensies Can39; t sê I39; ve ooit op hierdie bank is en nie gewag het in lyn vir tien minute, ook can39; t sê dat die personeel is sterre 1 check-in Elke keer as ek hier kom aan die einde van die maand om huur te betaal hulle net 2 vertellers en 'n klomp van die ander 34; n persoonlike bankers34; net rondstaan ​​of die neem van hul lieflike tyd gesels met almal. Die parkering is ook verskriklik. 1 check-in So. Ek het 'n laaste minuut tjek wat ek nou nodig het. My bank wil 'n houvas op dit, verstaanbaar sit, maar ek moet nou die geld. So, ek het 'n Bank of America vind. Ek loop na een nabygeleë my skool, hulle can39; t doen dit. Hulle stel voor ek gaan na hierdie plek. Ek hoë stert dit daar. Hulle sluit by 05:00, sy 05:03. 'N baie vriendelike vrou sluit die deur soos ek jaag up. Die vrou by die ander tak het nie genoem dat hulle sluit by 05:00. Ek insinking oor, verslaan het. Spel verby. Dan kyk hierdie engel vir my, draai die sleutel na die ander kant, die deur oopmaak, en golwe my in. In skok babbel ek van my storie, 34; Didn39; t weet jy sluit by. waardeer dit regtig. jammer vir die moeite. omigod Ek is lief vir jou. 34; Sy kalmeer my af en neem my na 'n teller, wat ook soort was. Kontant in die hand het ek links, krisis afgeweer. Bank van Amerika, die werknemers by hierdie plek is heiliges. Hulle het my lewe gered, of ten minste my GPA as wat geld teenoor dringend nodig skoolboeke het. Hierdie tak is nou op my Kersfees-kaart lys. Was hierdie oorsig & hellip ;? Aanbevole Resensies Hierdie plek is altyd so stadig. Hulle het nie net een teller oop met meer as 8 mense in lyn en ander werknemers net kyk hoe die lyn vorm. 1 check-in Nie besonder gelukkig met die kennis van die werknemers van hierdie plek. Ek het na 'n besigheids rekening oop te maak, want ek vennote uit van die staat wat nodig maklike toegang met 'n klip en mortel plek nabygeleë gehad. Ek het gepraat met die mede wat noem die vennoot was by Mississippi in hierdie geval en hy het genoem hulle het plekke daar so dit sou 'n goeie idee. Min het hy geweet dat die Bank van Amerika is verban uit om sake daar te danke aan verband kwessies wat hulle in daardie toestand en Louisiana verslaan die hele doel van daar die opening van die rekening in die eerste plek. Bank of America Hey almal, ek is die bestudering van aandele vir 'n rukkie, en voel soos ek is gereed om handel te begin, met $ 1000. Wel, ek het 'n persoonlike kontrole rekening by die Bank van Amerika, so ek dink oor die handel met hulle. Ek het 'n paar vrae: 1. Is daar iemand gebruik Bank of America, hoe is dit vir verhandeling pennie aandele? Ek gebruik dit. Hey almal, ek is die bestudering van aandele vir 'n rukkie, en voel soos ek is gereed om handel te begin, met $ 1000. Wel, ek het 'n persoonlike kontrole rekening by die Bank van Amerika, so ek dink oor die handel met hulle. Ek het 'n paar vrae: 1. Is daar iemand gebruik Bank of America, hoe is dit vir verhandeling pennie aandele? 2. Hoe is die diens? 3. Enige ander kommentaar Dankie vir almal wat die tyd neem om te antwoord op hierdie. Bank van Amerika is reg, maar ek oor te skakel na 'n ander diens (doelbewus naamlose) 2. Hul kliënte diens was baie behulpsaam sowel. Hul koppelvlak is plain en simpel, behalwe ek nie op te spoor behoorlik hoeveel geld ek het in my rekening. Dit is die eerste diens wat ek gebruik so ek kan regtig nie 'n vergelyking te maak. 3. Ek het geleer (na die feit) dat ek in die skending van "goeie trou" want ek gekoop en verkoop aandele teen my balans voor die kontant skoongemaak. Jy word toegelaat 3 per jaar en ek het deur al van hulle in 'n week - vandaar die rede waarom ek is op soek na 'n ander makelaar.


No comments:

Post a Comment