Sunday, October 16, 2016

5 Redes Om Vermy Vakansie Trading In Forex

5 Redes Om Vermy Vakansie Trading In Forex Ek is gewoond om te beantwoord byna elke dag om my kliënte hoekom hulle nie moet handel gedurende die vakansie soos Kersfees en Nuwejaar, Independence Day en Thanksgiving Day. Ek kan voortgaan volgens die lys, maar basies dit is die groot Amerikaanse, Brittanje, Duitsland en Australië vakansies. Vandag gaan ek die situasie met betrekking tot al hierdie vakansiedae te verduidelik en probeer om die vraag te beantwoord: & quot; Is dit die moeite werd om die handel gedurende die vakansie valuta mark & ​​quot;? Kom ons neem 'n voorbeeld. Onthou jy jou vakansie Kersfees verlede jaar? Ek hoop dat jy 'n goeie tyd saam met jou gesin gehad. Is ek reg as ek sê dat die meeste van ons wil tydens Kersvakansie om te ontspan of te herlaai onsself? Ek dink, ja. Dieselfde situasie is op die forex mark. Dit het so goed herlaai. Ek sal nooit raai u aan om handel te dryf op 'n lewendige rekening van 24 Desember tot 10 Januarie of tydens ander openbare vakansiedae. En hier is 5 belangrike redes om weg te bly van handel in Forex vakansies mark: lae likiditeit Die hoofrede van lae mark likiditeit is 'n klein belang van & quot; forex leeus & quot; (Verskansingsfondse, leiers mark, banke) in die verkoop of koop van die geldeenhede gedurende die vakansie. Hierdie & quot; forex leeus & quot; weet hul besigheid en verkies om te lê op die strand met 'n glas Martini en sigaar eerder as staar in hul rekenaars. Hulle gee vir ons 'n wenk - nie handel te dryf. lae wisselvalligheid Die getuienis van 'n lae wisselvalligheid is 'n inkrimping van swaaie munt pare 'gedurende die dag. Soos ek reeds voorheen vermeld, top forex spelers is uit die spel. Dit beteken dat niemand kan 'n aansienlike belang in 'n spesifieke geldeenheid paar te produseer. Die gevolg - wat wissel mark. So, daar is geen moontlikheid om 'n ordentlike wins te maak. Makelaar se strik Dit is bekend dat forex makelaars gebruik word om die verhoging van die verspreiding tydens die openbare vakansiedae. Dit gebeur as gevolg van lae likiditeit en as gevolg daarvan - klein bedrag van die bod en vra voorstelle. Dit is nie moontlik om die presiese datum wanneer die makelaar gaan om die verspreiding te samel dui. So, moenie vergeet om die verspreiding te gaan voor die aanvang van die handel, as jy nie wil hê om ekstra kommissie betaal om jou makelaar. Verder lees die artikel oor hoe om die regte forex makelaar te kies. Smeer dalende aan gewone mark indekse kan gereken word as die beëindiging van teken van die vakansie handelstydperk. Onvoorspelbare marktoestande As gevolg van lae mark likiditeit en wisselvalligheid, kan die prys onvoorspelbaar beweeg. Dit kan swaai in 15 pitte heeldag wissel of dramaties styg in 'n minuut. Daar sal nie 'n kans vir jou as 'n gewone handelaar om te reageer op die markbewegings wees. By the way, moenie te gebruik om jou handel strategieë of outomatiese deskundige adviseurs. As 'n forex sagteware ontwikkelaar, kan ek sê dat die meeste van die forex stelsels is geprogrammeer om streng reëls op grond van tegniese aanwysers volg. Gedurende vakansies, kan die mark die gesofistikeerde algoritme van jou top betroubare forex deskundige adviseur wat groot verliese kan veroorsaak vir jou mislei. herlaai jouself Het jy al ooit dat oortyd werk en emosionele las kan benadeel jou gesondheid gehoor? So, openbare vakansiedae is die groot kans vir jou om te ontspan of neem 'n diep asem van die vars lug voordat u verder gaan jou lang termyn. Vakansie forex is nie die beste aktiwiteit vir sulke dae. Dit is beter om te speel met jou kinders in die tuin of besoek jou moeder-in-wet as om te probeer om euro / dollar tendens by 21 te volg: 00u op Desember 25. Openbaarmaking: Ek het geen posisies in enige genoemde aandele, en geen planne om enige poste te inisieer binne die volgende 72 uur. Ek skryf hierdie artikel myself, en dit gee uitdrukking aan my eie opinies. Ek is nie die ontvangs van vergoeding daarvoor. Ek het geen verhouding met enige maatskappy waarvan die voorraad genoem in hierdie artikel.


No comments:

Post a Comment