Friday, October 7, 2016

'N Voorbeeld Van Forex Trading Plan

'N Voorbeeld Van Forex Trading Plan 'N Voorbeeld Van Forex Trading Plan Doelstellings en doelwitte 'N Kykie na 'n monster forex plan van korttermyn doelwitte. 'N terugkeer lid stuur my 'n afskrif van 'n skriftelike forex doelstellings en doelwitte wat baie realisties is en kan nuttig wees om al die belangrikheid van beplanning en neer te skryf bereikbaar doelwitte te sien. My hoofdoel is om my huidige werk in stand te hou as 'n verkope aandele handelaar, terwyl op dieselfde tyd leer handel van die FX bateklas. In die kort termyn Ek is op soek na voeg by my aftree-rekening, dan voortgaan om te vul my huidige inkomste, en uiteindelik die uiteindelike doel is om segue in 'n voltydse eiendom handelaar wat ten volle my familie kan ondersteun en gee terug aan die gemeenskap, deur "hardloop my eie besigheid". Ek besef die groot uitdagings aan die besit van jou eie besigheid, selfs meer so 'n lewende handel, maar met die regte ingesteldheid, plan, strategie, en geldbestuur dit is baie moontlik. Alhoewel daar 'n klomp dinge om te doen op 'n daaglikse en weeklikse basis in my lewe, ek voel deur te werk met my familie, die opstel van verwagtinge, en deur gedissiplineerde verbintenis, kan ek kerf uit die tyd om my doelwitte te bereik. My doel is om aanvanklik handel twee munt pare en voeg by die lys geleidelik. Nou eindelik lyn is dat dit baie konserwatief oorweeg om met familie tyd. As vordering en prestasie beweeg teen 'n tempo wat jou sal toelaat, sal ek hulle by gouer. Ek wil graag op te wek 0,05% -1% maandelikse jaargrondslag met twee pare. Na afloop van die eerste maand tot sestig dae sal Ek my vordering en die prestasie waar ek nog twee pare sal bydra te evalueer. Met 4 pare wil ek wees genereer 1% -2% maandelikse jaargrondslag. Ten slotte rondom die middel van 2010 het ek sal die laaste twee en tweede strategie voeg. Met hierdie bult wil ek verdien 2-3% maandeliks jaargrondslag. Ek sal graag my trek af risiko vir 1/3 van die voornemende winste op 'n maandelikse en jaargrondslag hou. 5 dae: Opstel en inisialiseer demo handel 3 weke: Demo handel en slyp begrip van stelsels / geldbestuur 5 dae: Setup lewendige rekening lewende handel Kontrolelys vir Sukses Setup kantoor Hier handel stelsels Setup Charts Leer kartering program Aflaai gereedskap en sigblaaie Bepaal en werk saam met familie op handel tye Oop demo rekening Begin demo handel Leer en te gebruik gereedskap en sigblaaie Oop lewendige rekening Begin lewende handel Geestelike / geestelike / Introspektief Conditioning (deurlopend) Monitor Nie Kwantifiseerbare vordering (deurlopend) Monitor meet / finansiële prestasie


No comments:

Post a Comment