Friday, October 7, 2016

Amphib Ops Driekamp

Jaarlikse Opleiding Plan Review Lente is opspring, en dit lyk asof ons kry 'n geleentheid om nou buite te kry met iets anders as ski's. Dit beteken dat die tyd vir 'n hersiening van jou jaarlikse opleiding plan! As jy 'n goeie template vir die skryf van 'n jaarlikse plan gevolg, jou 'n paar fases geskep in jou opleiding plan. As jy in November begin Desember, of Januarie, dan waarskynlik sit jy 'n paar basiese basis / grondslag opleiding in jou plan. Wel, dit is tyd om eerlik kyk na die doelwitte te bereik. Hieronder is wat 'n plan review lyk. Siek wys jou myne van vanjaar aan die einde van hierdie post, maar kan net sê die hersiening is redelik maklik en eenvoudig omdat ek soveel havent gedoen. In hierdie voorbeeld van 'n plan review, is die doelwitte wat geskryf is in rooi en die hersiening kommentaar (wat jy in 'n lêer te hou iewers vir verwysing jaar van nou af om jou te herinner van hoe goed / sleg jy was!) Is in blou. Jy kan sien dat die doelwitte het oor die algemeen 'n paar spesifieke metings in die wat cant rationalized8230;.Jy het die doel of jy didnt. algemene Doelwitte 1. Hou gewig onder 180 pond. * Klaaglik misluk. Tans op 192 as gevolg van al die openbare vakansiedae en koekies. 2. Konsekwentheid is die sleutel. In stand te hou 'n fokus op driekamp en druk 90% van my geskeduleer workouts. * Voltooide. 92% van die geskeduleerde workouts voltooi. 1. Swem 6000 meter per week om uithouvermoë te bou vir my 1500 meter swem in die Julie ras. 2. Kry my 20k TT op die afrigter om 31:30. * Voltooide. Laaste 20k TT was 31:09. 1. Begin 'n gemiddeld van 20 myl per week. Dit is vyf lopies van elke week vier myl elk. * Voltooide. Hardloop 54 myl per week. 2. Monitor been omset tot 84 RPM handhaaf. * Voltooide. Toe ek monitor, ek slaan 82-86 RPM. So, wat beteken my persoonlike review lyk? Nie mooi nie, maar hier is dit: 1. Hou fokus op my opleiding (en blogging!). Misluk. Ek dont selfs weet nou waar my plan is afgeskryf. 2. Ek weet ek wou bilaterale asemhaling leer hierdie winter. Voltooi. Ek het dit gedoen by die Meesters Swem praktyke! Ek geswem ook oor 7500 yds / week toe ek in die dorp. Dis 'n baie swem vir my. En dan alles wat swem en vroeë oggende was moeilik om te herstel van, so ek didnt enigiets doen die ander oggende. 3. Ek wou my gewig onder 185. Fail hou! Tans 193 een of ander manier, laagste in 'n paar maande, en het so hoog as 198. 4. Gesoek tot vier keer per week of so iets uit te voer. Misluk! Hardloop miskien vier keer in die afgelope vier maande. 5. Wou fiets 120 myl per week. Misluk. Het drie goeie weke van 90-110 myl in Januarie, dan is dit uitmekaar val omdat ek die swem program begin en kon nooit werklik herstel vir agtereenvolgende vroegoggend workouts. Maar ek kry nie my vrou op die afrigter op haar bergfiets, en sy hou dit! Maar Im tevrede met waar Im op een of ander manier! My kinders opstaan ​​nog te vroeg om te fasiliteer begin by 05:30, so ek het om dit te skuif na 04:45 of 05:00, en wat nie die geval werk baie well8230; 8230; maar Im kry 'n groot gehalte tyd saam met my kinders in die oggend! Ek reken as my wedlope is in Augustus plaas van Junie vanjaar, dan Im pretty much op dieselfde skedule as verlede jaar, begin 'n program vyf maande voor die wedloop. En Ek sal nie brand uit twee maande voor die wedloop soos ek in die toekoms, sodat Im opgewonde oor wat ook. So, in 'n neutedop, my jaarlikse opleiding plan is om 'n 100% verfris hierdie week, en Im tevrede met waar Im op en waar ek die beskikbare voor my wedlope tyd gegee kan kry. Op die oomblik is, my swem is goed (en bilaterale!), Is my hardloop begin back-up mooi, en siek op daardie fiets begin in April werklik gereed is om dit hard getref.


No comments:

Post a Comment